خدمات ویژه چین

خدمات ویژه نبرا جهت خرید کالا از چین

( خرید و حمل کالا )

حمل و نقل بین المللی هوایی

خرید ،حمل و نقل کالا از چین

ازین سو شرکت حمل ونقل بین المللی نبرا با ایجاد و بهره وری. از سیستمی جدید متشکل از نیرو های متخصص و دو ملیتی. می تواند در امر مشاوره جهت خرید محصول با قیمت تمام شده بسیار کم. چه بصورت مشاوره و همکاری در ایران. و یا حتی تخصیص راهنما و مترجم همراه در کشور چین. و همچنین ارائه سریعترین و به صرفه ترین. راهکار های حمل انواع کالا به ایران یا عراق. شما را یاری رساند.

این شرکت با دراختیار گذاشتن مترجم چینی – ایرانی. شما را در امر خرید یاری رسانده. و مراودات مالی شما را تسهیل میبخشد. همچنین امکان خرید غیر حضوری. برای شرکت هایی که تمایل به خرید. از این کشور را دارند نیز وجود دارد.

در بدو فرآیند خرید و حمل کالا از کشور چین. ممکن است پیچیده به نظر برسد. اما با انتخاب یک فورواردر خوب و با تجربه. این امر به راحتی انجام می گیرد.

 کشور چین با بیشتر از ۱٫۳ میلیارد نفر جمعیت. به عنوان پر جمعیت ترین کشور دنیا شناخته شده است. این کشور پهناور در کمتر از ۵۰ سال. به عنوان یکی از ابرقدرت های اقتصاد جهانی در حال فعالیت است. یکی از خاص ترین و جذابترین مزایای کشور چین. قیمت ارزان محصولات است. که بسیاری از مردم را روانه این کشور می کند.

حمل و نقل بین المللی زمینی

شرکت حمل و نقل بین المللی نبرا، با محک زدن شرکت ها. و یافتن تولید کننده واقعی در کشور چین. استعلام قیمت کالای مد نظر شما را از چند فروشنده متفاوت میگیرد. و با درخواست نمونه کالا از تولید کننده. امنیت خاطر و تاییدیه خریدار محترم را دریافت می کند. سپس بعد از صدور پروفورما ( Pro forma ) اقدام به خرید کالای شما می نماید. بنا به تجربه ی خرید های قبلی. این روش باعث از بین رفتن احتمال تحویل کالای مشابه. با کیفیت پایین تر و تقلبی را حذف میکند.

پس از مرحله خرید کالا، مبحث حمل آن مطرح می شود. که با توجه به حجم و وزن کالا. و هم چنین میزان حساسیت و رسته تجاری کالا. مشاوران ما بهترین شیوه حمل را به شما معرفی می کنند.

خرید و حمل ریلی کالا از چین

این کشور در زمینه حمل ونقل ریلی نیز فعالیت دارد.راه آهن کشور چین شامل ۲۶۵ هزار واگن و ۳۲۰ ایستگاه و ۴۵ خط پستی بین المللی است . که از یک طرف به کشور های شرق آسیا و جمهوری خلق چین .و از طرف دیگر از طریق سیبری به اروپا و ایران متصل می شود.

خرید و حمل دریایی کالا از چین

راه دریایی کشور چین به علت عدم یخبندان امکان بارگیری و حمل در تمام فصول سال را دارد .و حمل و نقل از طریق کشتی بسیار متداول و مقرون به صرفه است.بندر شانگهای به یکی از بنادر پیشرو در امر بارگیری و انتقال کالا به اقسی نقاط دنیا می باشد.که جز بزرگترین بندر تجاری چین با حدود ۱۸۰ لنگرگاه با ظرفیت بالای پذیرش کشتی است.

خرید و حمل هوایی کالا از چین

در امر حمل ونقل هوایی،کشور چین جهت محاسبه کرایه حمل کالا ،علاوه بر اینکه وزن کالا با باسکول می سنجد.حجم آن را نیز مورد بررسی قرار می دهد.تا فضای اشغال شده توسط بار را در هواپیما بداند.

به همین جهت شرکت ها بر اساس فرمول یک مترمکعب بار که باید ۱۶ r  کیلو وزن داشته باشد. پیش می رود که در غیر این صورت وزن حجمی کالا را درنظر قرار می دهد.

error: Content is protected !!